Search
Close this search box.

02140884125

Search
Close this search box.

تصویب شاخص های رتبه بندی گمرکات اجرایی کشور در نشست کمیته عالی منابع انسانی و رفاه گمرک انجام گرفت

در نشست کمیته عالی منابع انسانی و رفاه گمرک که صبح امروز با حضور دکتر رضوانی فر معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران برگزار شد، ضمن تصویب شاخص های رتبه بندی گمرکات اجرایی کشور، در خصوص وضعیت جذب نیروی انسانی، صدور کارت کارگزاران جدید گمرکی، شیوه نامه باز توزیع مزایا‌‌ و برنامه های رفاهی گمرک بحث و تبادل نظر شد.

عناوین اصلی

به گزارش روابط عمومی گمرک ایران، در این نشست وضعیت جذب و صدور QR کد برای ۷۱۵ نفر از پذیرفته شدگان آزمون کارگزاری تشریح شد که صدور این کدها اغلب ظرف کمتر از یکماه انجام شده و مقرر است برای این دسته از پذیرفته شدگان، دوره آموزشی و برنامه بازدید از گمرکات تدارک دیده شود.
این گزارش حاکیست، شیوه نامه بازتوزیع مزایا با در نظر گرفتن شاخص هایی از جمله شرایط آب و هوایی، شرایط مناطق محروم و کم برخوردار، فاصله از شهر برخوردار، زیرساخت مناسب از لحاظ وضعیت ساختمان اداری و خانه های سازمانی در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.
براساس این گزارش، در این نشست طاهره هامون نورد مدیر کل منابع انسانی و رفاه گمرک نیز گزارشی از آخرین وضعیت آزمون های استخدامی ارائه کرد.
این گزارش می افزاید: همچنین مقرر شد به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان مسابقه کتابخوانی با عنوان “شهر خدا” که در تمامی گمرکات کشور توزیع شده برگزار شود و مقرر است قرعه کشی برندگان آن در ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ انجام و به ۱۰ نفر از افراد برگزیده جوایزی اهدا شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *